המומלצים שלי לשוק הפשפשים

שוק הפשפשים זאת אהבה. בחיפושים אחרי הלוקיישן לחנות -סטודיו ידעתי שהיא חייבת להיות ממוקמת במקום שאני אוהבת, שמפרה אותי, שכיף לי להגיע אליו כל בוקר, מלא חיים ואנשים טובים. כזה הוא שוק הפשפשים. רציתי לכתוב לכן על ההמלצות שלי למקומות האהובים עליי.

אז עם מה נתחיל? עם קפה כמובן. אז ככה, את הקפה שלי אני שותה במילק בייקרי ברחוב בית האשל 5, יש שם קפה מעולה ואל תשנאו אותי על הקלוריות העודפות כי המאפים שם זה משהו לא מהעולם הזה. פרוסת עוגת שמרים עם שוקולד מישהי? וגם סנדוויצים מעניינים לחובבי המלוח. יש שם מעט שולחנות בחוץ, אבל הכי כיף זה לקחת את ההזמנה על מגשי העץ היפים שלהם ולשבת על המדרכה המוגבהת ולהרגיש כמו חלק מהשכונה.

שפרה היא המעדנייה מבית היוצר של פועה (ממוקמת מול הפועה) וכשתיכנסי לשם את תתבלבלי לרגע, אם את בפריס או בשוק הפשפשים. את הקניות את ממלאת בסל קש יפהפה ומסתובבת בין מבחר הגבינות המשובח, היינות, הלחמים, הזיתים, וכמובן אזור הפרחים שם תוכלי לבחור את הפרחים שאת אוהבת. אחת השוזרות החמודות תשזור לך זר מושלם ומיוחד שכמוהו לא תראי בשום מקום אחר. את הפרחים המיוחדים לחנות אני קונה בשפרה ובשישי קבוע קונה הביתה זר פרחים, חלה לשישי, יין אדום ועוד הרבה הרבה דברים טובים וטעימים.

שאפה  - אם זה לארוחת בוקר פועלות, סלט אסייתי לצהריים, צ'יפס ובירה או סתם כוס יין צונן שאפה זה המקום עם האווירה הכי שווה בפשפשים, לשבת ולהתבונן בעוברים ושבים ולהרגיש כאילו אין צרות בעולם, בקיצור לכו לשאפה.

מריונטה -  עוד לפני שנולדו הבנות העיניים שלי פזלו לחנות המטריפה הזו, ועכשיו בכלל זו סכנת נפשות. מריונטה היא חנות לילדים אבל בעיקר לאימהות שרוצות דברים איכותיים ולא פחות חשוב יפים בטירוף כדי שהבית לא יהפוך לממלכה של אנה ואלזה או סמי הכבאי. שם אני קונה את הסנדלים של סולטווטר לבנות, ובחורף את הנעליים של אולדסול האוסטרליים.

סאגה - גלריית אומנות של מעצבים מקומיים עם פריטים חלומיים, לשטוף את העיניים או לפתוח קופת חיסכון לפריט על זמני ממעצב ישראלי.

ובאופן כללי סתם לשוטט בשוק הפשפשים, בסמטאות, בבוטיקים, לשמוע את צעקות הרוכלים, להסניף את הריחות השונים מהמסעדות, ולחוות מקום שמרגיש כמו חופש אבל גם כמו בית.

אז תסמני לך יום ביומן ובואי לבקר בשוק הפשפשים ואל תשכחי לבוא לבקר אצלי בחנות.

תהני, הדס