The women behind the photo shoots

יום צילומים הוא תמיד יום מרגש. זה יום כזה שמתנקזים אליו הרבה ריגושים, זה למעשה סוף תהליך הכנת הקולקציה, ביום הזה פתאום הכל מתגבש ומקבל צורה, גוף ונשמה. רציתי לכתוב דווקא פוסט על הנשים שמאחורי היום המיוחד הזה, נשים שאני כבר כמה זמן מקיפה את עצמי בהן.

עם אלה הצלמת יש לי סיפור מקסים, נפגשנו לפני עשור בחנות חותמות, אפשר להגיד שהתחלתי איתה, ואיזה מזל שעשיתי את זה. אלה היא בכלל צלמת משפחות דוקומנטרית, היא מתעדת רגעים.לא צריך להגיד לה כלום, היא יודעת אור, יודעת לתפוס את החיוך, את התנועה ואת הצבעוניות. 

 את תמר הכרתי בחנות, היא נכנסה עם אמא שלה וקנתה אוברול זואי. מיד לקחתי ממנה את מספר הטלפון וידעתי שאצלם אותה, רק שלא ידעתי כמה מדהימה היא מול מצלמה , כמה הבגדים מושלמים עליה וכמה נכונה היא לייצג של הבגדים שלי. תמר היא רקדנית מדהימה שמפלסת את דרכה בעולם הריקוד. אני בטוחה שתשמעו עליה רבות.

וכמובן שענבל על האיפור והשיער במקצועניות ותקתקנות שנדרשת כשצריך למהר להספיק להגיע ללוקיישן בזריחה. דרך אגב, היא עושה את הסטוריס הכי מושלמים שיש בתחום הביוטי, אני לומדת ממנה המון

מאחורי הקלעים הצטרפו אליי גם רבקה ופרנקה, שתי לקוחות יפהפיות מוכשרות מתחומים שונים. הן עשו עלייה, רבקה מאיטליה ופרנקה מוינה. הן אוהבות אופנה ופתחו מגזין אינטרנטי בתחום אופנה איטית (באנגלית זה נשמע יותר טוב) שם הן מקדמות אופנה מקומית ומותגים שמדברים את הערכים של אופנה מוסרית. מעבר לזה שהן מצחיקות וכייפיות הן באו לעזור והיו האסיסטנטיות הכי מדהימות שיש

הלוקיישן המושלם הוא "כיכר לבנה" של דני קרוון

צלמת: אלה סברדלוב קרן

דוגמנית: תמר סון

 איפור ושיער: ענבל מרגלית

 

חפשו את המגזין של רבקה ופרנקה FAHIONSHUK TEL AVIV